Expresii


4106

Rasfoaiam zilele astea cateva din amintirile stranse de-a lungul anilor si am dat peste cateva randuri primite si nu am putut decat sa fiu uimit, inca o data, de profunzimea iubirii. In caz ca am uitat cu totii ce inseamna iubirea, mai jos cateva expresii ce incearca sa cuprinda imensitatea unui sentiment in cateva cuvinte.

Te rog sa ma ierti ca te iubesc. Te rog imens sa ma ierti ca imi inec tristetea in zambetul tau. Ai sa ma ierti? Ca ma ascund dupa soaptele tale si gasesc in ele hrana ce ma transpune intr-o noua zi? Te rog sa nu ma certi cand plang si te rog sa faci dragoste cu mine. Sa nu ma ierti cand te ranesc, crezand ca nu merit decat suferinta. Te rog sa ma iubesti cat crezi tu de cuviinta. Sa iti lipsesc nu mai mult decat imi lipseste mie fericirea. Sa ma ridici cand vezi ca am cazut, eu nu voi recunoaste ca m-am julit. Ma voi preface ca ma incheiam la sireturi. Sa ma tii in brate in noptile mele pustii, cand privesc la usa si tu nu mai vii. Sa ma saruti cand tacerea mea te cucereste. Sa ma iubesti cand tristetea te nimiceste. Sa cauti in tine raspunsul la cine te iubeste. Sa nu renunti la vise… si unul voi fi eu…

Straine, mana ta e atat de aproape incat ma doare aerul ce ne desparte. Te iubesc, m-am aruncat in abis. Ma vei gasi? Esti zburatorul? Pedeapsa-mi? Destinul?

Daca noi, oamenii, suntem cei care iubim cu ochii, traim cu inima si zburam cu gandul pentru a zabovi timp de o nonsecunda din umila noastra existenta, atunci ureaza-mi zbor lin si ingaduie-mi o nonsecunda din visul tau. Vei vedea cu ochii ce inima ta traieste deja de mii de nonsecunde.

Noaptea argintie ma fura, ma duce la tine. Devin sclava si nu caut decat libertatea din tine. Lanturi tesute in Rai ma dezleaga de mine, sclava unui NOI iubesc sa fiu.

Copila care se hraneste din infinitatile marii, copila care cutreiera tarmurile cu gandul, copila care, iubind, se ofera constienta unui vis. Dormi, o sa te mangai cu ganduri.

Sunt impietrita, m-am fortat sa uit de nevoia-mi de alint… am reusit… uneori mai stau cu fruntea lipita de geam si orele trec… fara tinta, privirea se pierde. Prefer sa stau departe de tine… acum… pe curand!

Imi arunc gandurile in valuri reci sarate. Privirea mi-o dezgrop. Ma arunc departe, unde nimic nu-mi face rau. Te iau cu mine si ma intorc visand. Nu mai am curaj sa iti scriu. M-am indepartat de tot. Si in sinea mea parca stiu ca tu esti cel care ma poate readuce la normal. Dar nu mai stiu sa cer…

E timpul sa inveti din greselile tale. Si sa cresti. Suna dur, dar o sa imi dai dreptate candva. Sunt calaul inocentei tale, stiu. Dar vreau sa te ajut. Voi pleca fara ca mana mea sa fie oprita trecator de o palma calda, fara ca trupul meu sa isi stie stapanul. Doar norocosii se intalnesc de doua ori intr-un vis.

Iubirea mea, am venit asa cum am promis. Voi pleca, desi nu stiu ce ma asteapta. Sa ai curaj mereu, si schimba tot ce nu e cum iti doresti. Incepe cu tine, iti vreau binele. Eu vreau un barbat cu suflet de copil, nu visa. Spinteca realitatea si visul il vei avea doar cu sudoare. Imi pleaca iubirea iar eu nu am nici cea mai mica putere sa spun Nu. Ma simt nesemnificativa in fata celui care odata mi-a dat aripi…

Iti ador sufletul. Langa el am facut primii pasi sprea viata adevarata. Ai schimbat in mine mai mult decat crezi. N-am zis-o, dar esti unicul care merita atentia mea.

Iar eu dispar treptat cu fiecare suflare… in urma mea nu ramane decat conturul vag in asternut. Si revin iar si iar, ca o melodie fredonata la nesfarsit. Esti singurul in momentul de fata care-mi intelege nebunia.

Unde ti-e visul straine? Cat de indepartate mi se par visele care treptat au ramas fara stapan. Mi-e greu sa ma privesc in oglinda. Ai facut din mine o umbra care te cauta sa ii dai viata.

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Expresii

  1. Andreea M zice:

    pe multe le recunosc 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

