De ziua ta


291a14c90ed6cc8d54fdc2b0e3c9bec2

Am fost intotdeauna o persoana care simtea atat de multe in jurul ei incat a trebuit sa isi slefuiasca cuvintele cat de mult posibil ca sa poata sa isi exprime majoritatea gandurilor si a trairilor. Am cautat intotdeauna iubirea aceea care sa ma faca sa plang de durere de fiecare data cand fata ei nu suradea sau sa intru in pamant de rusine de fiecare data cand o dezamageam, chiar si in cel mai marunt mod cu putinta. De fiecare data cand am iubit, am facut-o crezand ca e singura pe care o voi simti. Si de fiecare data am simtit diferit. Prima data am iubit pentru ca a fost prima. Suna ciudat, dar retrospectiv mi-am dat seama ca am iubit un ideal. Mi-am rupt fraiele si am devenit barbat, pentru ca voiam sa cred in magia unui vis care ramanea mereu departe. Si a plecat, invinsa, crezand ca nu e indeajuns de puternica.

Am iubit, apoi, cu pasiune, pe cineva a carei inima deja apartinea altcuiva, si nu mi-am dat seama ca inima unei femei poate iubi doi barbati in acelasi timp, dar niciodata in aceeasi masura. Si a trebuit sa invat ca niciodata nu poti avea totul, ca intotdeauna va exista cineva mai bun, intotdeauna va exista cineva care nu va mai fi acolo sa te protejeze si iti va infige cutitul atat de puternic in spate incat sa nu poti decat sa cazi in genunchi si sa te declari invins. Aici am plecat eu, stiind ca nu ma merita.

Am iubit, apoi, rational. Am facut o alegere pe baza unui calcul matematic, si am ales, pentru prima oara, cu mintea. Am fost acelasi eu, dar am iubit un tip de femeie diferit, care a decis sa plece la un moment dat, rupand parti din mine pe care le consideram de mult latente.

De fiecare data am fost fericit, am dat totul pana in momentul in care a trebuit sa imi adun cioburile si sa imi recladesc zidurile, esec dupa esec, si sa imi doresc sa nu mai iubesc niciodata. Dar niciodata nu am simtit dorinta nebuna de a avea totul intr-un timp atat de scurt. A trebuit sa impart multe, sa las de la mine de fiecare data mai mult, incat sa hranesc foamea de nou a fiecareia dintre ele. Niciodata nu am fost un eu mai liber decat sunt acum.

Cu tine, sunt eul pe care il cultiv de fiecare data cand sunt singur, care nu trebuie sa ceara voie pentru nimic, pentru vad in ochii tai ca ma iubesti exact asa cum sunt, cu bune si cu rele, si vezi in mine exact ceea ce gandesc. Sunt uimit de fiecare data cand imi prinzi reactiile si ma intrebi la ce ma gandesc, si nu pot sa iti spun de fiecare data ca ma gandesc la tine si ca sunt fericit, pentru ca o imi e frica sa par penibil. Si ma uit de fiecare data la zambetul tau si, indiferent cat de grea a fost ziua, sau cat de obosit sunt, el imi da energia de a merge mai departe si de a fi mai bun si mai capabil.

Azi e ziua ta, si as fi vrut sa fiu acolo sa te tin in brate si sa iti soptesc La Multi Ani intr-o imbratisare stransa, cat sa simti ca doar la pieptul meu vei avea intotdeauna linistea pe care o cauti. E ziua ta, si cuvintele asta as vrea sa tina loc de toate lucrurile pe as fi vrut sa le fac azi cu tine, dar as vrea sa iti promit ca e singura zi de nastere pe care o sa o petrec departe de tine.

Ma gandesc de nenumarate ori cum a inceput totul, si nu pot sa imi amintesc exact momentul in care mi ai devenit indispensabila. Recitesc discutii si ma las purtat de magia unui ‘taci si nu mai cauta raspunsuri pentru ceva ce nu poate fi explicat. Simte doar si fii fericit ca s-a intamplat’. A fost un moment in care am simtit ca vreau sa fii a mea pentru totdeauna, si asta a fost momentul cand te-am tinut in brate pentru prima oara si ti-am simtit imbratisarea stransa. Dar te iubeam cu mult inainte de asta.

Azi e ziua ta, si indiferent de kilometrii care ne despart, sufletele noastre sunt unul langa altul. Indiferent de cat de greu mi se pare totul si indiferent cat de mult doare sa nu te am langa mine in fiecare minut, ma uit in ochii tai si vad aceeasi lipsa, si ma hranesc cu ea de fiecare data cand trupul meu suspina dupa tine.

M-ai intrebat de cateva ori de ce te iubesc, si e greu sa iti raspund la asta. Iubirea nu se poate explica. Tot ce stiu e ca te iubesc si ca pe un ideal, si pasional si rational. Sunt plin de tine si intensitatea asta nu ma sperie. Ma elibereaza si ma face sa mut munti cand te aud spunandu-mi ‘iubitul meu’.

Dar sunt doar cuvinte pe care nu ai vrut sa le auzi, ne-am intalnit mult prea devreme si eu sunt mult prea departe. Si tu vrei doar sa te simti libera, indiferent de intensitatea trairilor pe care ti le starnesc, crezand ca te poti hrani cu ele. Mult prea devreme si mult prea departe pentru a te tine langa mine.

Astazi e ziua ta… si de ziua ta ti-ai vrut libertatea inapoi. Si m-am conformat, umil, ca stiam de mult ca alegerea a fost luat cu ceva timp in urma.

Un vis pe care il visezi singur e doar un vis… un vis pe care il visezi in doi devine realitate. Dar cateodata, cei care sunt acolo sa te opreasca din plans, sunt cei care te vor face sa plangi. Although I saw it coming, it still hurts…

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la De ziua ta

  1. Adina zice:

    Nu te au schimbat nici anii scrii la fel de profund…felicitari

    Apreciază

    • Hey there stranger :). Anii schimba multe, dar niciodata valorile si trairile. Dar am mereu nevoie de cate o muza sa starneasca in mine efuziunile astea, dar cu trecerea anilor sunt din ce in ce mai putine. Ca am devenit eu mai exigent sau ca au devenit ele mai superficiale, nu ma pronunt 🙂 dar multumesc de gandul bun. Poate gasim un pahar de vorba la un moment dat 😉

      Apreciază

  2. Andreea M zice:

    Asa cum spuneam zilele trecute, ești mai multă simțire decât rațiune.

    Apreciază

Lasă un răspuns

