Povestile incep intotdeauna acolo unde realitatea se termina


received_895653163821365

Am fost intotdeana captivat de magia unui moment care lasa urme adanci si, de fiecare data, am pierdut ceva din mine. Momentul in care, iubind frenetic, mi-am pierdut virginitatea intre doua buze care nu credeam ca pot sa aprinda trairi mai intense decat cele pe care le simtisem pana atunci. Momentul in care, incetosat de atata durere, mi-am auzit sufletul crapand, ca si cum m-as fi asezat pe suprafata unui lac inghetat si as fi sarit adanc pe calcaie. Momentul in care, dornic de a simti o dragoste atat de arzanda, am iubit imposibilul si m-am lasat purtat de iluzia unui „nu acum” ce imi rasuna impunator de fiecare data cand inchideam ochii si ma intrebam „cand”, si mi-am pierdut increderea. Momentul in care, atat de puternica imi era dorinta, incat mi-am lasat obrazul sangerand sa fie dovada unui „esti al meu acum”, si mi-am pierdut inocenta. Momentul in care am spus „Da” si mi-am pierdut libertatea, considerand ca nu mai am nevoie de ea, urmand momentul in care am fost nevoit sa mi-o iau inapoi, cu lacrimi in ochi, ca un copil caruia ii dai o jucarie de care nu mai are nevoie.

Am pierdut intotdeauna ceva cand mi-am propus sa daruiesc, crezand ca ii daruiam ei tot ce are nevoie si, de fiecare data, am plecat cu bucati lipsa. Si ma puneam in mijlocul drumului meu, in tarana, la intersectie, si dadeam cu banul in ce directie sa o apuc. Si, de fiecare data, gaseam pe drumul acela bucatile lipsa si le puneam frumos la loc, cateodata indesate, cateodata trebuind sa le intind indeajuns de bine incat sa se potriveasca, dar de cele mai multe ori ma recompuneam intr-un ego indeajuns de puternic sa o iau de la capat. Si am promis de fiecare data sa nu mai las nimic din mine, dar singurele dati in care nu mi-am tinut promisiunile au fost cand mi le-am facut mie insumi.

M-am pierdut pe mine intre ochi heterocromatici si iar mi-e fundul in tarana, incercand sa imi dau seama daca sa continui de fiecare data dreapta sau sa aleg pentru prima oara stanga, in incercarea paradoxala de a nu mai face nicio alegere constienta. Indiferent daca pierd sau nu, intotdeauna va exista speranta ca la un moment dat ma va bate cineva pe umar si imi va inmana toate bucatile pierdute, si se vor lipi perfect si voi putea sa ma las linistit prada unui quid pro quo perpetuu, stiind ca tot ce dau voi primi imediat inapoi, ca o lupta eterna intre un ying si un yang.

Indiferent de urmatoarea alegere, intotdeauna imi voi aminti de momentul in care am resimtit cum e sa apartii si sa nu ai nicio grija in lumea asta… si pentru asta, iti multumesc!

Povestile incep intotdeauna acolo unde realitatea se termina…

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Povestile incep intotdeauna acolo unde realitatea se termina

  1. Mai usor cu iarba aia !
    Tipa oricum e tampita .
    Mi-au murit doua capre . Miaaau !
    Din putul gandirii pot spune ca ….Na ! Am uitat .

    Apreciază

    • pai care tipa e tampita ma? Si, mai ales, de ce ti-au murit doua capre? de la tampita? Si cand iti mor caprele, tu miauni? Si putul ala nu prea e adanc, se pare, Memo plus, poate se adanceste 🙂

      Apreciază

      • Esti intelectul tau ( spunea un nene ) – asta este varianta criptata .
        Aveti grija ce produceti celorlalti cu actiunile voastre – ca varianta decriptata a semnelor de exclamare ( botezand asa postarile tale) .
        Pentru publicul larg : vecinii mei si-au taiat caprele si m-au lasat fara caprele vecinilor – ca orice bun roman sufar pentru pierderea suferita . La ce dracu sa mai behai fara capre ? Au ramas cateva pisici amarate , implicit invat alta limba .
        Am folosit „tipa” pt a defini o categorie ; termenii iluzorii: „iubire”, „prietena” , etc . , ma depasesc si nu fac referiri .
        Astea stiai . Ce nu stii este daca „marele bou gri” a inteles ceva din postare si comentarii . Iti spun eu : nu .

        Apreciază

      • :)) esti dus man! :)))

        Apreciază

Lasă un răspuns

