Identitate


10373528_310616532426702_8507345352854522195_n

 

M-am oprit pentru o secunda crezand ca sunt pierdut, pe un drum fara de sfarsit, fortat sa iau cate o alegere la fiecare rascruce, uitandu-ma uimit dupa ceva indicatoare care sa imi arate calea de urmat. Am trecut prin atat de multe intersectii incat am uitat aproape de unde am plecat si incotro ma indrept, cu spatele putin inconvoiat de desaga plina cu pietricele culese de la fiecare rascruce.

Sunt cu biletul in mana, cu litere scrijelite si uitate de vreme, ilizibile de la atatia ochi care le-au citit si care au furat cate o litera, doua, crezand ca-l stiu pe de rost. Ma uit la el de fiecare data cand trebuie sa imi continui drumul si picioarele mele isi aleg destinatia singure, urmare a unei chemari antice si nedeslusite inca de mintea mea.

Nu ma uit niciodata in urma, pentru ca ce las in urma n-a fost alegerea mea, as fi preferat sa iau cu mine tot ce am atins si tot ce a contat, dar unele lucruri sunt frumoase doar daca stau pe loc, si au importanta doar in contextul unui city brake sentimental, o stea cazatoare ce te exalta doar in parcursul ei tragic, uitand totul dinainte si dupa. Un bal mascat continuu, ai carui participanti uita cand incepe si cand se termina si isi neaga dreptul la identitatea proprie, crezand ca oricare alta e mai atragatoare decat cea proprie. Si se confunda in visul lor magic, uitand ca intotdeauna EGO inseamna mai mult decat un ALTER-EGO.

Sunt pe un drum cu o destinatie necunoscuta, in speranta ca o sa ma opresc la un moment dat si o sa zic: „Raman aici!” si o sa pot sa imi arunc desaga din spate si o sa imi pavez drumul din curte cu pietricelele stranse cu atata ardoare. Si o sa ma uit la ele in fiecare dimineata, amintindu-mi ca ele sunt dovada incontestabila ca am facut alegerea corecta de fiecare data.

Si-mi dau seama ca nu sunt pe un drum oarecare, sunt pe drumul meu…

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

