Impiedicaciuni…


Ma impingi si ma dai la o parte cat sa iti tii rasuflarea pentru cateva momente, sa vezi daca poti sa respiri fara mine. Si ma tragi inapoi cu mai multa putere cand descoperi ca a spune „nu acum” nu inseamna decat „mi-e frica”. Si ma lasi gravitand in jurul tau ca o ploaie de meteroriti ce iti asediaza sufletul, dar care nu face noi urme ci astupa craterele deja existente pentru a-ti da puterea de a te simti din nou implinita.

Iti inchizi bratele si imi furi imbratisarile care ma tin in viata, nu pentru ca nu am ce cauta acolo, ci pentru ca ti-e frica de a nu-mi mai da drumul niciodata. Ma impingi cu toata puterea privirii si a cuvintelor tale, in timp ce palmele tale se indreapta spre mine si ma implora sa raman.

Ma izbesc de cuvintele tale asa cum vrei sa fii izbita tu de peretii propriei nesupuneri, supus dar victorios si ma agat de fiecare data de dara lasata de privirea ta in timp ce te uiti sa vezi cat de repede ma ridic. Ma sterg de praf pe genunchi si te urmez orbit, pentru ca alta solutie nu am, in altceva nu cred si in alta fiinta nu ma regasesc.

Ma lasi in departare pentru ca iti e mai dor cand ma imaginezi decat cand ma privesti, si ca ma doresti mai mult cand nu sunt decat atunci cand ma ofer. Sunt la un gand distanta si la mii de cazaturi departe de a fi invins, asa ca ma ridic mai sus de fiecare data. Dar acum mi-e frica mie ca o sa cresc atat de sus incat privirea mea nu o sa se mai oglindeasca atat de perfect in a ta, asa ca te rog sa ai grija sa o ancorezi bine inainte de a-mi da drumul, pentru ca atunci cand buzele tale imi vor pecetlui spusele, sa fiu al tau iar nu sa fi fost

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

