Sunt iar îndrăgostit…


un text mai vechi…

Sunt iar îndrăgostit…

Sunt iar îndrăgostit de ploaie

Şi simt cum lacrima îmi curge

Văzând că inima îmi plânge

Că sunt îndrăgostit de ploaie.

 

Sunt iar îndrăgostit de-o lacrimă

Ce se prelinge-ncet pe trup,

Se contopeşte c-un sărut

Că sunt îndrăgostit de-o lacrimă.

 

Sunt tot îndrăgostit de o privire;

Cu trupul tău, cu trupul meu;

Sunt iarăşi eu, un semizeu,

Că sunt îndrăgostit de o privire.

 

Sunt iar îndrăgostit de tine

Şi nopţile-s aşa de lungi,

Şi tu mi-ai zis: “Să nu mai plângi!”

Că sunt îndrăgostit de tine.

 

Eu sunt îndrăgostit de ploaie,

Şi sunt îndrăgostit de tine.

Privirea-ţi gri iar mă înmoaie…

Că sunt îndrăgostit de ploaie.

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

