Puzzle


As vrea sa te descompun bucatica cu bucatica si sa incerc sa te pun la loc exact asa cum ai fost la inceput. Apoi as vrea sa iti fur cateva parti si sa le inlocuiesc cu ale mele si sa ma chinui sa gasesc potrivirea perfecta cat sa nu iti dai seama ca, de fapt, am alesApoi m-as multumi sa analizez fiecare piesa din puzzle-ul care esti si sa o pun sub microscop. Sau, ca un copil ce inca descopera lucruri noi, sa le analizez cu toate simturile mele. Sa iti simt aroma atunci cand te prind intre degetele mele, sa iti vad colturile si imbinarile perfecte, sa iti aud glasul murmurat si sa iti simt textura cand imi trec degetele peste miile de piese rasfirate (si totusi intr-o ordine perfecta) si, mai ales, sa simt gustul victoriei cand am reusit sa te recompun exact la fel, sau, poate, un pic mai bine decat erai inainte.

Si sa ma joc asa de fiecare data cand te asezi in fata mea si, smerit, desfac cutia si te imprastii in pat, acelasi copil care se joaca cu aceeasi jucarie, dar de fiecare data intr-un nou scenariu.

Si sa te las asa intinsa, goala, sub privirea-mi calda, si sa te contemplu in pace, multumit ca am avut onoarea de a mi te dezvalui, multumita ca am avut puterea de a te dezmembra si recompune cu atata staruinta, dar nemultumiti ca starea finala dureaza mai putin decat placerea jocului…

Si o luam de la capat…

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

