Barbatii fara burta…


Cred ca am redescoperit placerea de a circula cu tramvaiul fara casti in urechi, e o metoda frumoasa de relaxare…
Azi, o tipa in tramvai, intr-o discutie cu ai ei colegi de munca, a spus raspicat: ”barbatii fara burta sunt ca femeile fara ţâţe”… am fost atat de aproape sa ii zic: ”daca iti arat eu burta, imi arati tu sânii?”, dar mi-am oprit cuvintele pe varful limbii.
Toate ca toate, mi-a scapat un zambet, sesizat, de altfel, dar cred ca data viitoare o sa imi cer dreptul la replica…
Nu de alta, dar niciunul din grup nu a facut o remarca inteligenta si afirmatia asta cere un raspuns pe masura.

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Momente si schite și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Barbatii fara burta…

  1. :))))))))))))))))))))) Ce-am mai ras :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

