Autosuficienta


ImagineAm iubit, si inca mai iubesc, fiecare femeie de care m-am indragostit… dar pana cand si in cate sa ma mai impart pana raman gol si fara nimic altceva de oferit decat un suflet gol si plin de petece mult prea mici pentru a acoperi bucatile smulse cu de-a sila?

O inima mult prea cicatrizata pentru a fi expusa sau macar oferita pe tava, in dar, e tot ce mi-a ramas. Nimic nu mai atinge si nimic nu mai raneste, deoarece, ca un copil care a fost de mult prea multe ori dezamagit cu „poate maine”, am invatat sa nu mai cred in nimic pana nu vad cu ochii mei si pana nu am rezultatul asteptarii la o intindere de mana in fata mea.

Si abia apoi o sa pot sa ma bucur, sa multumesc si sa ofer la randul meu. Pana atunci, lasa sa fiu eu cel ce se multumeste cu ce are, sa fiu multumit de ceea ce sunt si de ceea ce reprezint. Lasa sa am eu privirea sus si pieptul inainte, pentru ca vreau si pentru ca merit. Iar pana cand ochii nu mi se vor mai pleca atunci cand privesc in spate, nu o sa pot sa privesc mandru inainte.

Nu poti sa fii fericit cu cineva langa tine pana nu poti sa fii fericit cu tine insuti. Cand ai ajuns sa fii fericit cu tine, intre patru pereti, si nu disperi, sau speri, la altceva, abia atunci poti sa spui: „Imi sunt autosuficient… ar trebui sa incerc sa gasesc acum pe cineva care sa ma faca sa nu mai cred asta.”

Dar pana atunci, o sa ni se vada slabiciunea in fiecare privire ce o aruncam si in fiecare apasare a pasului. Si nimeni nu vrea damaged goods… caci toti suntem nevoiti sa ne reparam singuri… si e pacat…

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

