Ne pierdem unii pe alții… unii în alții…


Sunt într-o continuă căutare doar pentru că nu știu încă ce mă mulțumește. Am vrut să mă găsesc pe mine înainte de a găsi pe altcineva, dar cred că am greșit ordinea. M-am găsit repede pe mine, dar am eșuat enorm în a ști pe cine caut.

Cred că doar atunci când te pierzi pe tine poți să vezi cu adevarat cine te caută alături de tine. Si te oprești pentru un minut și iți dai seama că ea te-a găsit înaintea ta și te ceri înapoi, neștiind că, de fapt, e mult mai frumos să o păstrezi pe ea decât pe tine.

Pentru că în bratele ei nu îmi mai trebuie nimic… și pentru că acolo pot să mă pierd oricând știind că va reuși mereu să mă găsească.

Ne pierdem unii pe alții cu speranța că o să găsim ceva mai bun decât noi… și ne vom pierde asa, la intervale (ne)regulate până când cineva ne va lega sufletul de al ei și ne vom pierde apoi doar unul în altul…

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

