Sunt sapiosexual, se pare


Toata viata mea am fost atras sexual de femei inteligente… si credeam ca sunt eu mai stricat la cap, dar acum cateva minute am aflat ca de fapt exista un cuvant pentru asta: sapiosexual…

Uite na, am mai gasit un cuvant sa-l trec in CV ca si trasatura… sau sa-l bag ca hobby?

Trebuie sa ma hotarasc… pentru ca niciodata nu am iesit cu femei doar frumoase, ci intotdeauna au fost inteligente. Pentru ca sexul se consuma la un moment dat, iar dupa, nu are cine sa imi umple golul…

Plus, ar trebui sa se scoata o noua versiune Kamasutra, sa se ia in considerare si noile tendinte, poate mai invatam ceva nou, zic!

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

