In asteptarea ta…


Secvenţă după secvenţă, viaţa mea se desfăşoară monoton că bătăile orologiului din vârful vechiului turn în care mă aflam. Eram acolo pentru că voiam să fiu mare, să fiu la înălţime, să văd la picioarele mele oraşul cu mii şi mii de luminiţe ce parcă pâlpâiau în bătaia vântului că şi cum ar fi fost nişte candeli în mâinile unor îngeri. Mi-am legat sentimentele la ochi şi am fugit. Din fuga mea le-am strigat să mă găsească şi m-am ascuns aici în vechiul turn. Acum sunt tocmai în vârf… Cum să nu visezi când vezi luna pe cer înconjurată de milioane de stele că o împărăteasă în mijlocul slujnicelor ei? Cum să nu visezi când vântul îţi poartă şoaptele din ram în ram? Cum să nu visezi când toate plătesc tributul morţii la căderea întunericului?

Sunt aici sus şi am început să visez. Se pare că primul care m-a găsit a fost visul. Apoi au început toate: m-a găsit iluzia, apoi speranţa, dorinţa, gândul şi apoi a venit însăşi iubirea. A detronat raţiunea şi şi-a luat locul de cinste, locul binemeritat. Era un război ce se ducea în mine de ani de zile şi am crezut că îndepărtându-le, sentimentele mă vor lăsa în pace. Nu a fost aşa… şi mă bucur că m-au găsit. Acum îmi dau seama că de fapt… că de fapt nu sunt într-un turn, sunt în camera mea şi prin fereastră văd lumini răzleţe parcă de mult uitate aprinse. Iar am visat. Asta e … mă hrănesc cu vise. Le cresc de mici, de la o simplă idee, până ajung să mă confund cu ele, până ajung să-mi creez propria mea lume şi apoi să o las acolo şi să iau totul de la început. Aşa fac în fiecare zi. Construiesc lumi noi şi le părăsesc. Ce rost are să fiu în ele singur, aşa că plec şi o iau de la capăt. Mereu o alta lume, acelaşi eu, încercând să-mi împlinesc destinul… care?… nu ştiu.. o sa-mi dau seama într-o zi.

Acum nu mai vreau să trăiesc în lumea mea singur, vreau să iei parte la visul meu. Vreau să fii acolo cu mine… când am nevoie de o îmbrăţişare, să aibă cine să mi-o dea… când am nevoie de un cuvânt de alint, să aibă cine să mi-l spună… când am nevoie pur şi simplu să adorm în braţele cuiva şi să nu-mi mai dea drumul niciodată, să aibă cine să mă ţină… Am crezut întotdeauna că viaţa a fost crudă cu mine şi a făcut tot posibilul să-mi arate că ea conduce. M-am înşelat. De fapt, ea doar încerca să-mi arate drumul către tine. De fapt nu iubim de mai multe ori.. iubim o singură dată, restul timpului ne amăgim cu câte o pasiune trecătoare… Ai simţit vreodată cum în preajma persoanei iubite îţi tremură buzele numai când te gândeşti că din clipă în clipă te-ar putea săruta? Ai simţit vreodată atunci când te-a luat de mână cum sufletul tău încearcă să descuie temniţa trupului şi să se înalţe, să se contopească cu sufletul persoanei iubite? Ai simţit vreodată bucuria unui sărut? Bucuria unei atingeri de mână, fugare, pătimaşe, care comprimă în ea toată esenţa dulce a păcatului? Ai simţit vreodată cum buzele persoanei iubite te ard atunci când te ating, cum pielea îţi freamătă atunci când mana ei te atinge? Daca nu ai simţit asta niciodată înseamnă că nu ai iubit… Mă visez lângă tine, cu capul pe pieptul tău, încercând să-ţi acopăr goliciunea cu trupul meu… Mă visez linga tine, cu capul tău pe pieptul meu, iar eu îţi mângâi parul mătăsos ce parca îmi dezmiardă mâna. Mă visez lângă tine încercând să-ţi gust dulceaţa buzelor, aroma trupului proaspăt iubit, ce parcă mă îmbată cu mirosul lui şi mă face să-l mai iubesc o dată. Ai simţit vreodată asta? Eu o visez în fiecare seară, alături de tine…

Asta e rugăciunea mea către tine iubita mea… e însuşi jurământul meu de credinţă, e însăşi fiinţa mea… primeşte ofranda mea… e tot ce am eu mai bun… E tot ceea ce as putea dărui unei fiinţe că tine, fără să cer nimic în schimb decât iubirea ta şi să-ţi dărui recunoştinţa mea veşnica… primeşte, astfel, ofranda mea: tot ce-ti pot dărui este sufletul meu. Ai grija de el şi iubirea noastră nu va apune niciodată în inimile noastre. Şi ne vom iubi în lume şi dincolo de lume… Primeşte mărturisirea mea de credinţă, iubito, şi crede că ceea ce-ti scrie inima mea cu lacrimi de sânge e însăşi durerea ce se naşte din lipsa ta. Picurii de sânge îmi cad în suflet şi-l ard, dar visul meu mă ajută să sting setea ce mă arde pe dinăuntru. As vrea să-ţi simt dulceaţa buzelor tale pe pieptul meu, să-ţi simt căldura trupului lângă mine, să-ţi simt mângâierea calda a respiraţiei tale în obrazul meu şi să te simt lângă mine şi să-ţi arat cat îmi eşti de draga, iubita mea.

Vino, iubita mea, să lăsam lumea în urmă şi să ne urmăm iubirea. Vino la mine şi să uitam toate clipele de calvar pe care le-am trăit despartiti şi să ne gândim doar la cum ne vom iubi de acum încolo. Vino iubita mea… Vii? Eu te aştept de-o viaţă!!! Tu eşti cântecul care mă adoarme noaptea, vocea care-mi mângâie tristeţea, vântul ce-mi răsfaţă pielea. Tu eşti ultima silabă pe care vreau să o rostesc înainte de a visa … şi primul meu gând… Daca viaţa ar fi o clipă petrecută cu tine, nu mi-aş dori alta. O clipă să mă priveşti … să mă săruţi … să mă atingi … Vreau că tu să reprezinţi visele mele. Vreau că tu să fii motivul pentru care trăiesc. Vreau că tu să fii … TOTUL!

Şi iată că seara se lasă din nou asupra oraşului… o linişte profunda îmi învăluie sufletul… deodată camera îmi este inundată de lumină… mă uit pe fereastra şi văd luna care parca mă veghea şi care… parcă-ţi oglindea chipul… încă nevăzut… în jurul ei văd stelele, care parca o păzeau cu preţul morţii… ups… una tocmai şi-a dat ultima suflare… să-mi pun o dorinţa?! cred că ar trebui… aşa e tradiţia… dar ce dorinţă?! hmmm… de parca n-as şti… de parca n-ai şti… of, un nor tocmai mi-a acoperit luna… cine mă va mai veghea acum? dar totuşi… e că atunci când o persoana dragă părăseşte această lume…, dar asta nu înseamnă că te va părăsi şi pe tine… nu înseamnă că daca nu o vezi ea nu-ţi mai poartă de grijă… nu te mai iubeşte… dar să trecem peste asta şi să ne gândim la pomii care vor înmuguri, la păsările care vor cânta mai frumos ca niciodată psalmul iubirii, la trandafirii care vor înflori atunci când noi vom fi pentru prima oara împreuna…

Mă gândesc la prima noastră întâlnire. Oare cum va fi prima atingere de mână? Vom simţi cum pamantul ne fuge de sub picioare şi cum sufletele noastre se unesc într-o îmbrăţişare tandră? Oare cum va fi primul sărut, prima îmbrăţişare? Vom avea buze tremurande şi ne vom tine în braţe de frica să nu ne dam seama că e doar un vis? Ne vom căuta buzele şi vom încerca să sorbim licoarea dragostei? Oare cum va fi prima noapte de dragoste? Voi simţi oare sub mâinile mele pielea ta fină şi voi încerca să-ţi acopăr goliciunea cu trupul meu? Oare vom simţi aroma trupului proaspăt iubit? Oare vom gusta plăcerea enormă ce o oferă două trupuri înlănţuite într-un lung şi pasionant sărut?

Visez să te strâng în braţe, să fii a mea, să te sărut, să-ţi caut buzele că doua petale de trandafir şi să încerc să le gust dulceaţa şi să te simt sub pieptul meu fierbinte şi dornică de iubire. Ştiu că voi încerca să te am cât mai aproape şi să te iubesc până la epuizare, aşa cum numai un trup de femeie poate fi iubit. Şi ştiu că voi fi acolo, cu tine, şi ne vom iubi în ploaie, că doi îndrăgostiţi ce uită de tot ce-i înconjoară şi nu le mai pasă de nimic, în afara de dragostea lor… şi ştiu că vei fi şi tu acolo şi ne vom transforma visele în realitate… şi ne vom devora unul pe altul în fiecare noapte având să ne trezim în fiecare dimineaţa aceiaşi, dar cu o dragoste crescândă cu fiecare noapte petrecută împreună. Şi mai ştiu că ne iubim, aşa cum două suflete pereche se iubesc, şi nu ţin cont nici de timp şi nici de spaţiu, pentru că nu-i mai preocupă materialul… tot ce vor e să fie împreuna şi să se iubească… până ce moartea îi va desparţi… şi abia atunci va înceta aşteptarea…

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

