De ce ti-e frica cel mai mult?


De ce mi-e frica cel mai tare? Am tot incercat sa minez inauntrul meu sa imi gasesc fobiile si lucrurile care ma fac sa ma strang singur in brate si mi-a luat ceva timp. Pot sa spun cu mana pe inima ca cel mai tare mi-e frica de singuratate… din toate fobiile si sperietorile existente pe lumea asta, mie imi e cel mai tare frica de singuratate. E sentimentul ala de pustietate si senzatia ca nu apartii de nimeni, ca nu exista nimeni care sa se bazeze pe tine si sa fii punctul lui de sprijin. Asa cum tu nu ai pe nimeni la care sa te refugiezi si sa te stranga in brate si sa iti alunge orice urma de indoiala.

Da, imi e frica sa ajung sau sa raman vreodata singur, pentru ca in momentele alea sunt doar eu cu mine insumi si mi-e frica sa raman singur cu mine. Mi-e frica sa ma pierd in mine ca nu stiu daca ma mai regasesc. Cred ca e o trasatura a umanitatii sa fii trist atunci cand esti singur. Cred ca ne e dat sa cadem in depresie cand stim ca ajungem intr-o camera goala, si nu e nimeni acolo sa ne astepte sau nu o sa vina nimeni sa ne ureze o noapte buna.

Mi-e frica de singuratate nu doar ca am nevoie sa depind de cineva… nu doar ca trebuie sa stiu ca cineva are nevoie de mine si ca se bazeaza pe mine sa fiu acolo… mi-e frica de singuratate pentru ca stiu ca orice moment din viata trebuie impartasit, iar daca nu am cui, sunt condamnat in a nu le trai niciodata pe deplin.

Nu vreau sa ajung niciodata sa simt ca sunt singur, vreau sa am mereu centrul universului meu in afara propriei mele planete, ca sa pot sa orbitez cu siguranta ca ceea ce fac si ceea ce sunt are insemnatate.

Tie de ce ti-e frica?

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la De ce ti-e frica cel mai mult?

  1. lavy zice:

    multumesc!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

