Cautator de negasire


Coborand treptele visului si manat din spate de vantul desperarii, mi-am dat seama ca nu are rost sa mai visez. Sunt prins in mrejele propriei mele fantezii. Sunt o poveste de copii, cu zane bune si feti frumosi. Aceeasi poveste repetata la nesfarsit. Aceleasi roluri, diferiti actori. Aceeasi recuzita, acelasi decor. O poveste ce nu merita a fi povestita deoarece isi pierde misterul. E o poveste fara de povestitor. Visam la o poveste de iubire. Visam la un decor. Acelasi decor, povestea era alta. Asta ca sa nu ma plictisesc. Visam si nu-mi mai pasa de lumea din jurul meu. Visam o realitate. Cel putin asa era pe atunci. O realitate ce-mi ocupa visul. Sau era invers? Acum imi dau seama ca da. Dragostea nu exista. Dragostea e o scorneala de bijutieir. Iubirea e un vis al celor ce se plictisesc de viata si vor sa schimbe ceva. iubirea e un vis frumos, care e frumos doar pentru ca dureaza putin. Dar unde e farmecul? De ce-mi place sa visez? De ce ma imbat cu apa chioara? Cand pot face ce fac ceilalti? Cand pot trai indiferent si nestatornic? Dar nu pot. Sunt un visator convins. Si nu pot trai altfel. Iar daca o sa mor vreodata, o sa mor cand o sa dau fata cu realitatea… si nu o sa suport. Ca o pasare cu aripile frante, ca un cantec de lebada. Sunt un ultim strigat al unei ultime lebede, al unei ultime iubiri ce-si cauta aleanul.

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

