Cantecul lebedei


Si am vazut din ape tulburi
Si incercate de atatea ploi
Cum s-a nascut iesind din volburi
Un inger alb doar pentru noi.

Si l-am vazut cum prinde viata
Si cum, ranit, el incerca sa zboare
In doua suflete de gheata
Sa le ofere o scurta alinare.

Si am vazut cum ingerul meu moare
Si cum din mine rupe mii de visuri…
C-un strigat mut o lebada dispare
Si se intoarce-n cele ape tulburi.

La tipatul sau marea striga
Si se desparte-n doua lumea noastra…
Am fost straini… acum suntem si mai departe.
Am fost iubiti… si vom fi pan` la moarte…

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

