E mai usor atunci cand e mai greu


Imagine

E atat de usor sa spun mereu ce vrei sa auzi, dar imi e al naibii de greu sa spun ceea ce ti-ar putea fura zambetul de pe fata… chiar si pentru o secunda. Imi e al naibii de greu sa iti spun toate frustrarile si problemele mele, dar imi e atat de usor sa stiu ca, daca le rezolv singur, te scutesc pe tine de a fi trista cateva momente.

 
Imi este foarte usor sa spun ca totul e OK, dar imi e al naibii de greu cand ma crezi si nu insisti sa afli ce am… sunt setat in a-mi lua fericirea din zambetul tau si asta ma face sa traiesc pentru tine…
 
Imi e foarte usor sa zambesc si sa nu arat ce simt, dar imi e al naibii de greu sa stiu ca nu vrei asta… 
 
Imi e al naibii de usor cand sunt cu tine, dar mi-a fost al naibii de greu cand am aflat cand am pierdut doar pentru ca imi era mai usor…
 
E mult mai usor sa ne fie greu, pentru ca e mult mai greu sa afli ca ti-ar fi putut fi mai usor…
Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Ganduri razlete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

