Am invatat


Imagine

Am invatat…
ca nu ar trebui sa-mi fie greu sa spun ce simt,
ca trebuie sa stiu sa spun NU,
ca sa nu iau niciodata nimic de-a gata,
ca a lupta pentru amandoi e sinucidere,
ca nu trebuie sa fiu intotdeauna bun,
ca trebuie sa fiu cateodata rau,
ca atunci cand sentimentele nu pot sa vorbeasca, cuvintele sunt de prisos,
ca nu trebuie sa inchid ochii cand sarut,
sau cand ma doare,
ca trebuie sa inchid ochii cand strang in brate
ca cele mai frumoase lucruri in viata sunt simtite, nu vazute,
ca nu trebuie sa spun niciodata: „Stiu indeajuns”,
ca trebuie sa pretuiesc ceea ce am
dar sa vreau intotdeauna mai mult,
ca nu trebuie sa dau atunci cand nu am,
ca nu am voie ca fericirea mea sa depinda de a altuia,
ca am voie sa plang atunci cand doare,
ca am voie sa rad din toata inima,
ca am dreptul de a fi eu intotdeauna,
ca nu am voie sa am capul plecat,
ca pot castiga un joc pierzandu-l,
ca trebuie sa privesc intotdeauna in ochi persoana cu care vorbesc,
ca am dreptul sa imi fie frica, dar
ca nu am dreptul sa dau inapoi,
ca am puterea sa spun „Te iubesc”,
ca nu am puterea sa spun „Te urasc”,
ca nu am voie sa spun „Nu am timp”, asta e singurul lucru pe care il avem la dispozitie,
ca am voie sa dau a doua sansa
atata timp cat primul esec e plauzibil,
ca e bine sa am intotdeauna manusile albe la mine, dar
ca trebuie sa stiu si cand sa le scot,
ca cea mai importanta persoana din viata mea sunt eu, dar
ca eu nu insemn nimic fara ceilalti de langa mine,
ca toate lucrurile din viata sunt temporare, dar
ca nu strica sa incerci sa le faci eterne,
ca trebuie sa zambesc mai des, dar
cel mai mult am invatat ca inca nu am invatat indeajuns.

Despre Intelesuri Separate

Un gentleman gandeste ce vrea si spune ce trebuie.
Acest articol a fost publicat în Poezie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

